Ο Θεόδωρος Δούρος, Διευθύνων Σύμβουλος της Dur, συμμετείχε στο 1ο Συνέδριο για τα καταναλωτικά αγαθά και το λιανεμπόριο που διοργάνωσε η εφημερίδα Ναυτεμπορική.

Στη συζήτηση με τίτλο «Παραγωγοί και προμηθευτές - Η διπλή μάχη για την επικράτηση στην αγορά και την εξασφάλιση ρευστότητας» στην οποία συμμετείχε, ο κ. Δούρος υπογράμμισε μεταξύ άλλων πως οι επιχειρήσεις του κλάδου επέλεξαν να λειτουργήσουν ως βιομηχανίες ένδυσης και όχι ως βιομηχανίες μόδας, γεγονός που τις οδήγησε σε αδιέξοδο. Ακόμη, υπογράμμισε πως οι επιχειρήσεις θα πρέπει να λειτουργούν με άξονα τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα και όχι απλά βασιζόμενες στην χαμηλή τιμή, ενώ σημείωσε πως κάθε επιχείρηση, προκειμένου να αντέξει στις όποιες δυσκολίες, πρέπει να εστιάζει πρωτίστως στην ποιότητα, το design και τις αξίες που κάνουν κάθε brand να ξεχωρίζει.   

Τέλος, ο κ. Δούρος θαυμαστής και ο ίδιος των πρωτοπόρων ιδεών και υποστηρικτής της διαφορετικότητας, εξήγησε πως απαιτείται μεταξύ άλλων η ισχυροποίηση του brand “Made in Hellas” σε θεσμικό καταρχάς επίπεδο, ενώ χρειάζεται να δοθεί ουσιαστικός χώρος σε ανθρώπους που πρεσβεύουν καινοτόμες  και «ανατρεπτικές» ιδέες.

Η εταιρία Dur με πορεία σχεδόν 60 χρόνων αποτελεί παράγοντα του ελληνικού επιχειρείν και συμμετέχει σταθερά σε κάθε ενέργεια και πρωτοβουλία για την προώθηση της επιχειρηματικότητας.