Με 28 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και ένα 29ο να εγκαινιάζεται μέσα στον Δεκέμβριο σε στρατηγικό σημείο της Αθήνας, η εταιρία DUR κάνει την εξωστρέφεια πράξη εδώ και 60 χρόνια. Η σημαντική παρουσία στο εξωτερικό και το e-shop που …καλπάζει, συμπληρώνουν το παζλ της εκτός Πατρών παρουσίας της εταιρίας, που έχει συνδέσει το όνομά της με την ανδρική ένδυση.  

   

Η DUR ήρθε πιο κοντά με το νεανικό κοινό αφουγκραζόμενη πλέον τον τρόπο σκέψης αλλά και τις προσδοκίες του     

Η Αγγελική Δούρου, αντιπρόεδρος της εταιρείας, υπεύθυνη για τα καταστήματα λιανικής όλης της Ελλάδας και διαχειρίστρια- υπεύθυνη του e-shop της DUR μίλησε στο Best. 

Σε πόσα σημεία μπορεί να βρει κανείς ρούχα της DUR εκτός Πατρών; 

Το δίκτυο μας αριθμεί 26 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα με δύο νεόφερτα στην Αθήνα. Το πρώτο άνοιξε την περασμένη άνοι­ξη στην Νέα Ιωνία και ένα δεύτερο που θα ανοίξει μέσα στην εορ­ταστική περίοδο στο κέντρο της Αθήνας, στην οδό Κριεζώτου. Η νέα μπουτίκ θα ανοίξει σε ένα στρατηγικό σημείο και είμαι πολύ ενθουσιασμένη για το 27 κατάστημα μας.

Πόσο εύκολο ήταν και πώς έχει στηθεί αυτό το δίκτυο με τα ρούχα σας σε ολόκληρη την Ελλάδα; 

Όταν κάνεις κάτι που αγαπάς δεν βλέπεις τις δυσκολίες, όσο βλέπεις την πρόκληση. Και οι προκλήσεις είναι αρκετές και τις περισσότερες φορές δεν είναι φανερές και αποκαλύπτονται στην πορεία. Οι ωραίες προκλήσεις είναι αυτές που δεν βγαίνουν μέσα από μία ορθολογική λογιστική αποτύπωση αλλά αυτές που απο­καλύπτονται μέσα από εμπορική όσφρηση. 

Τον Μάρτιο 2017 η DUR βραβεύτηκε για την πολύχρο­νη παρουσία της στο χώρο του ανδρικού ενδύματος, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Creative Greece 2017: Η εξωστρέ­φεια στην ελληνική επιχειρηματικότητα». Πόσο εύκολο είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία να είναι εξωστρεφής, μετά από την περιπέτεια που πέρασε η χώρα; 

Στην μακρόχρονη πορεία της, η DUR ακολουθεί σταθερά βήμα­τα και παραμένει πιστή στην εφαρμογή των αξιών που πρεσβεύει από την ίδρυσή της μέχρι και σήμερα, θωρακίζοντας την ανάπτυ­ξή της από τις ανακατατάξεις της αγοράς και ενδυναμώνοντας την ταυτότητάς της εντός και εκτός συνόρων, παρά τη συρρίκνωση της αγοράς και τις συνέπειες της κρίσης. 

Έτσι και κάθε ελληνική επιχείρηση με συνεχή επένδυση στην ποιότητα, τις καινοτόμες ιδέες, την αμφίδρομη σχέση εμπιστοσύ­νης με το καταναλωτικό κοινό, αλλά και στους αυθεντικούς αν­θρώπους, που στελεχώνουν την επιχειρηματική ομάδα, μπορούν να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητά τους ακόμα και υπό το αρνητι­κό κλίμα της ελληνικής κρίσης και τις σοβαρές πιέσεις που ασκεί σε όλο το φάσμα της ελληνικού επιχειρείν. Για την καθιέρωση της παρουσίας σου και στο εξωτερικό, θα πρέπει να έχεις εδραιωθεί εντός συνόρων, κερδίζοντας το στοίχημα της εγχώριας αγοράς. Επειδή η DUR έχει σήμερα μια διαδρομή 60 περίπου χρόνων με γνώμονα την εξωστρέφεια, είχαν γίνει οι κατάλληλες ενέργειες -όταν ακόμα οι συνθήκες ήταν ευνοϊκότερες- να έχουμε παρουσία στο εξωτερικό, την οποία διατηρούμε και είμαστε πρόθυμοι να διευρύνουμε. 

Επιπλέον, οι Ελληνικές επιχειρήσεις πρέπει να προσανατολι­στούν προς την αλλαγή που επιθυμούν και δεδομένου ότι δεν μπορούν εύκολα να επιτύχουν κέρδος στον όγκο, μπορούν να διαφοροποιηθούν και να ξεχωρίσουν σε επίπεδο ποιότητας και προϊοντικών προτάσεων. Με αυτό τον τρόπο, θα ενισχυθεί η αξία του brand «Made in Greece» και θα δοθεί νέα δυναμική στην ελ­ληνική επιχειρηματικότητα και την ελληνική Οικονομία. Ταυτό­χρονα, όμως, απαιτείται μία νέα προσέγγιση στον τρόπο που επι­χειρούμε ως σύνολο. Αποτελεί επιτακτική ανάγκη οι επιχειρήσεις να τονώσουμε την εξωστρέφειά μας, αφενός με τις εξαγωγές και αφετέρου με το διάλογο και τη συνεργασία. Έτσι, θα τεθούν τα θε­μέλια για νέες προοπτικές καινοτομίας και ανάπτυξης, μέσα από συνέργειες και γέφυρες επικοινωνίας. 

Υποθέτω ότι στο θέμα της εξωστρέφειας σημαντικό ρόλο παίζει το eshop. Από ποιες περιοχές είναι συνήθως οι πελάτες του e-shop; 

Η προσαρμοστικότητα στις εκάστοτε συνθήκες και στα πρό­τυπα που επιτάσσει η εξέλιξη των τεχνολογιών αιχμής, αποτελεί κλειδί στη μεγέθυνση της εξωστρέφειας και τη συνολική ανάπτυξη της επιχείρησης. Η υιοθέτηση ψηφιακών μέσων, όπως το e-shop, διευρύνει τον κύκλο των καταναλωτών, εντάσσοντας ολοένα και περισσότερες κατηγορίες του κοινού στο οποίο απευθύνεται η επιχείρηση. Για τη DUR, η δημιουργία του e-shop προσέλκυσε σίγουρα τους θερμούς υποστηρικτές των νέων τεχνολογιών και των ψηφιακών εργαλείων, αλλά και άτομα παραμεθόριων και δυ­σπρόσιτων περιοχών με περιορισμένη πρόσβαση στο εύρος της αγοράς. Ακόμα, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της νέας γενιάς, ταυτισμένης με τον digital κόσμο, η DUR ήρθε πιο κοντά με το νεα­νικό κοινό και αφουγκραζόμενη πλέον τον τρόπο σκέψης αλλά και τις προσδοκίες του, αναζητά συνεχώς τρόπους εκσυγχρονισμού και εξέλιξης για τη διατήρηση του ιδιαίτερου δεσμού μαζί του.

Η παραπάνω συνέντευξη παραχωρήθηκε στο thebest.gr για την ειδική εορταστική έκδοση του περιοδικού THE BEST (Photo: Νίκος Ψαθογιαννάκης).